We graven het gat met tanden

Juni 14th, 2009

Virgiliu Stroescu te TVR1 - we graven het gat met tanden

Slapen en dromen

De 3 juni 2009

Virgiliu Stroescu te TVR1 - Slapen en dromen

Het voedsel post

De 8 mei 2009

Virgiliu Stroescu te TVR1 Telematinal - levensmiddelen post

Kanker niet vergeven

April 5th, 2009

Virgiliu Stroescu te RealitateaTV - kanker niet vergeven

De rol van voeding in het menselijk leven

April 3rd, 2009

Virgiliu Stroescu op TVR International - De rol van voeding in het menselijk leven

Life and Death

De 21 maart 2009

Virgiliu Stroescu te TVRM - The Life and Death

Hoe is dit van invloed voeding gezondheid tanden

De 21 maart 2009

thumb_untitled_1 Onevenwichtig dieet zijn de tweede oorzaak van de aanwezigheid van tandheelkundige problemen. Dental verval, parodontoza gebreken en email ontwikkeling zijn slechts enkele van de aandoeningen die zich tegen de achtergrond van een slecht dieet.

Er zijn voedingsmiddelen die aanval tanden, maar anderen, integendeel, hij beschermt. Maar niet alleen wat je eet, maar hoe vaak eten invloed mondelinge gezondheid. Slechts enkele minuten na een maaltijd in de mond begint te produceren veranderingen. Lees de rest van dit entry »

Minder is meer

Maart 20th, 2009

Less is more In 1930 hoogleraar aan de Cornell University ontdekte bij toeval dat er een verband is tussen het eten van minder en leven steeds langer. Cobaii verbruiken minder calorieėn leefden gemiddeld 30% langer. Dit is het uitgangspunt voorgestelde regeling hipocaloric vandaag veel onderzoekers als een manier om het verouderingsproces vertragen.

Een studie uitgevoerd door twee onderzoekers van de Universiteit van Wisconsin, "en gepubliceerd in Science Magazine in augustus 1999, bevestigde de opmerking van professor Cornell University. Een dieet hipocalorica toegenomen gemiddelde lengte van het leven van de cavia's met 50%. Genetische analyse had gemaakt blijkt uit het feit dat de genen die normaal verslechtert met Aging, bleef goed in de cavia "ondervoed". In geval van cavia's op een dieet met 25% vermindering van calorieėn, 84% van de genetische verandering in verband met de vergrijzing zijn gedeeltelijk of volledig onderdrukt. Op moleculair niveau, cobaii de voeding bleek hipocalorica moeten biologisch jonger dan de andere cavia's. Lees de rest van dit entry »

Dialoog met Life 2

Maart 12th, 2009

Virgiliu Stroescu te SperantaTv - Dialoog met Life 2

Creationism - evolutionisme

February 11th, 2009

Virgiliu Stroescu te TVRM - Creationism - evolutionisme